27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="850" height="300"><param name="movie" value="flash.swf">
<param name="quality" value="high">
<embed
src="flash yolu" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="850" height="300">
</embed></object></center>
arkadaşlar bu kod forumumda flash logo eklemem için.flash mozilla gibi browserlerda çalışıyor ama i.e de gözükmüyor.Sebebi nedir acaba