• 01-06-2010, 04:19:59
    #1
    <center><object classid="clsid27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="850" height="300">
    <param name="movie" value="flash.swf">
    <param name="quality" value="high">
    <embed
    src="flash yolu" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="850" height="300">
    </embed></object></center>


    arkadaşlar bu kod forumumda flash logo eklemem için.flash mozilla gibi browserlerda çalışıyor ama i.e de gözükmüyor.Sebebi nedir acaba
  • 01-06-2010, 05:44:32
    #2
    Alıntı
    <param name="movie" value="flash.swf">
    flash.swf adresinin doğru olduğuna eminmisin?
  • 01-06-2010, 05:52:45
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <embed src="flash yolu"

    flash yolu derken xxxx.swf yaz
  • 01-06-2010, 10:40:40
    #4
    mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    flash.swf adresinin doğru olduğuna eminmisin?
    hocam oraya herhangi bişey yazmıyorum.


    korcerrah hocam oraya evet swf uzantılı flashin yolunu yazıyorum zaten.

    i.e de sadece pixel halinde beyaz bi diktörtgen gösteriyor ama mozilla ve diğerlerinde problem yok.
  • 01-06-2010, 13:37:09
    #5
    arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
  • 01-06-2010, 13:43:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Site adresini ve MSN adresini PM ile yollar mısın?
  • 01-06-2010, 14:14:51
    #7
    hocam site vb forum sitesi logoda böyle bi sorun var, bunu çözmem gerek