arkadaşlar sitemi 4.0.1 den 4.0.3 upgrade ettim etmeden öncede ne olur olmaz diye yedek almıştım
iykide almışım sorun çıktı, fakat moralimi iyice bozulmuştu panelden 3,8 in yedeğini yükledim fakat bayağa konu gitti bu yüzden 5. 10 dak sonrada 4.0.1 in yedeğini tekrar attım ve 4.0.3 tekrar upgrade ettim sorun çıkmadı ama şimdi siteye girişşimde bir 4.0.1 oluyor birde 4.0.3
4.0.3 ken sitede dolaşıyorum bir bakıyorum 4.0.1 şeklinde bir bayaz sayfa oluyor yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum işin içinden çıkamadım
yaptıklarım ftp ye tekrar 4.0.3 ün dosyalarını attım ve tools.php den çerezleri boşalttım.
ftp ye girdiğimde bile dosya tarihleri sanki iki farklı siteymiş gibi çıkıyor
sırf garanti olsun diye birinin admin panel temasını değiştirdim
problem hala devam ediyor yardımlarınız benim için çok önemli teşekkürler.
siteye girin kendiniz görün biri vbulletin default teması,
biride mavi tema
www.myformtr.com
default tem olan çalışmıyor zaten kısacası tecrübeli arkdaşlardan yardımlazım teşekkürler.
vbulletin 4.0.3 upgrade hatası
2
●345
- 30-05-2010, 10:44:16Üyeliği durdurulduemiz guncelleme yapmak isityorsan:
- eklentilerin hepsini silin.
- sonra db nin yedegini alin.
- yedek dbeyi yeni veritabani olusturup oraya kurun.
- Yeni ftp hesabi acin ve vb4 u oraya atin, tabi config.php yi yeni olusturdugunuz veritabanina ayarlayin.
- sonra siteadresi.com/install/upgrade.php adres cubuguna yazip lisans kodunu girdikten sonra next, , next vs.
Bu sekilde sorunsuz sekilde upgrade etmis olursunuz. Tekrarliyorum, mutlaka yedeginizi emin bir yerde tutun. olurya bir sorunla karsilasirsiniz temiz yedeginizi saklamakta fayda var. Kolay gelsin..