• 30-05-2010, 03:57:14
    #1
    arkadaşlar sitemi 4.0.1 den 4.0.3 upgrade ettim etmeden öncede ne olur olmaz diye yedek almıştım

    iykide almışım sorun çıktı, fakat moralimi iyice bozulmuştu panelden 3,8 in yedeğini yükledim fakat bayağa konu gitti bu yüzden 5. 10 dak sonrada 4.0.1 in yedeğini tekrar attım ve 4.0.3 tekrar upgrade ettim sorun çıkmadı ama şimdi siteye girişşimde bir 4.0.1 oluyor birde 4.0.3

    4.0.3 ken sitede dolaşıyorum bir bakıyorum 4.0.1 şeklinde bir bayaz sayfa oluyor yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum işin içinden çıkamadım

    yaptıklarım ftp ye tekrar 4.0.3 ün dosyalarını attım ve tools.php den çerezleri boşalttım.

    ftp ye girdiğimde bile dosya tarihleri sanki iki farklı siteymiş gibi çıkıyor
    sırf garanti olsun diye birinin admin panel temasını değiştirdim

    problem hala devam ediyor yardımlarınız benim için çok önemli teşekkürler.

    siteye girin kendiniz görün biri vbulletin default teması,

    biride mavi tema

    www.myformtr.com

    default tem olan çalışmıyor zaten kısacası tecrübeli arkdaşlardan yardımlazım teşekkürler.
  • 30-05-2010, 10:44:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    emiz guncelleme yapmak isityorsan:

    - eklentilerin hepsini silin.
    - sonra db nin yedegini alin.
    - yedek dbeyi yeni veritabani olusturup oraya kurun.
    - Yeni ftp hesabi acin ve vb4 u oraya atin, tabi config.php yi yeni olusturdugunuz veritabanina ayarlayin.
    - sonra siteadresi.com/install/upgrade.php adres cubuguna yazip lisans kodunu girdikten sonra next, , next vs.

    Bu sekilde sorunsuz sekilde upgrade etmis olursunuz. Tekrarliyorum, mutlaka yedeginizi emin bir yerde tutun. olurya bir sorunla karsilasirsiniz temiz yedeginizi saklamakta fayda var. Kolay gelsin..
  • 31-05-2010, 18:35:27
    #3
    bunu bir yerdeb hatırlıyorum ben başka önerisi olan var mı acaba