• 11-05-2010, 18:33:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    vB3.8.4 de Çalışan Teşekkür Eklentisine Ait Alınan ve Gönderilen Teşekkürleri vB4'e Nasıl Aktarabilirim ?
  • 11-05-2010, 21:56:11
    #2
    buradan güncellemesini yaparsanız aktarmayı yapmış olursunuz.
  • 11-05-2010, 23:10:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cihankusmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buradan güncellemesini yaparsanız aktarmayı yapmış olursunuz.
    Şuanki Sürümüm vB3.8.4 Bunu vB4'e Çevirmeden vB4 Uyumlusuna Geçiremem ki ? vB4 Uyumlusuna Geçirirsem de Bu Kez Teşekkürler Gidicek