Merhaba,
vB3.8.4 de Çalışan Teşekkür Eklentisine Ait Alınan ve Gönderilen Teşekkürleri vB4'e Nasıl Aktarabilirim ?
vBulletin 3.8.x Teşekkürü vB4'e Aktarma
2
●252
- 11-05-2010, 23:10:11Üyeliği durdurulduŞuanki Sürümüm vB3.8.4 Bunu vB4'e Çevirmeden vB4 Uyumlusuna Geçiremem ki ? vB4 Uyumlusuna Geçirirsem de Bu Kez Teşekkürler Gidicekcihankusmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle