• 07-05-2010, 19:32:26
    #1
    Misafir
    Forumda yeni bir bölüm açmak istiyorum nasıl yapabilirim arkadaşlar
  • 07-05-2010, 19:44:01
    #2
    Meta ADS Hizmetleri
    Forum AdminCp > Forumlar & Moderatörler > Forum Yöneticisi'nden işinizi görebilirsiniz.
  • 07-05-2010, 20:39:24
    #3
    Misafir
    yok hocam öyle değil mesela buradaki gibi

    E-Ticaret

    Webmaster Genel

    Genel Programlama

    Katagorimi deniyor Bölüm deniyor tam bilemedigim için
  • 07-05-2010, 20:42:45
    #4
    Normal forum olarak belirle seçeneğine Hayır derseniz istediğiniz gibi olur.
  • 07-05-2010, 20:43:00
    #5
    Hocam bölüm adını yazdığınızda yavaş yavaş aşağıya doğru inin. "Normal forum olarak belirle" kısmı var oradaki seçeneği değiştirin.
  • 07-05-2010, 22:05:36
    #6
    Misafir
    Ayrıca, "Ana Forum" bölümünü de "Hiçbiri" olarak seçmelisiniz.
  • 07-05-2010, 22:06:53
    #7
    hocam yapamadıysan pm at siteyi veya team wier varsa gösteririm
  • 07-05-2010, 22:09:22
    #8
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal forum olarak belirle seçeneğine Hayır derseniz istediğiniz gibi olur.
    Arkadaşın dediğini yap olur.