Otomatik sarki calmasi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomatik sarki calmasi?
0
●
442
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Otomatik sarki calmasi?
24-06-2007, 22:18:19
#1
DeLiKaNLi
Üyeliği durduruldu
Selamun Aleyküm arkadaslar,
Foruma nasil sarki koyabilirim otomatik calmasi icin?
Bilgisi olan var mi ?.. Tesekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler