• 21-04-2010, 22:45:07
    #1
    Merhaba arkadşlar diger konum cevaplanmadığı için bu konuyu acıyorum



    sıfır vb kurdum ustune sql attım ama direk bu hatayı verdi sql benim deil başka birisinin init.php yeniden attım ama nedendir.
  • 21-04-2010, 23:01:56
    #2
    Ulaşın, kuralım.
  • 21-04-2010, 23:04:48
    #3
    burda söyleseniz herkez bilse iyi olur arkadaşım.
  • 21-04-2010, 23:06:46
    #4
    Sorunu kendim kurup, ozaman oluştuğunda aynı hatayı alırsak, çözümünü elbette ki buraya yazacağız
  • 21-04-2010, 23:08:28
    #5
    kurulumda sorun yok ama okumadınız sanırım siteye ait olmayan bi sql attım böle oldu normalde tabloları silsem olur.
  • 21-04-2010, 23:12:01
    #6
    Config.php'den, eklentileri deaktif ettiniz mi ? Kurulan yedekle, Ftp'deki sürüm uyumlu mu ?