• 17-04-2010, 00:21:50
    #1
    Arkadaşlar bi sorum olucak uzun zamandır vbulletin forum kullanmıyorum ve yardımınıza ihtiyacım var.Şimdi sizlerden istediğim ; mesela bir grup yaptım paylaşımcı diye bu gruba aldıgım üyelerin profilinde bu grupla ilgili bir resim görünecek aynı şekilde adminlerde admin resmi gibi. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 18-04-2010, 12:05:06
    #2
    Üye rütbe resmi yani Rank ekleme konusunda aşağıdaki konumdan faydalanabilirsin.
    https://www.r10.net/vbulletin/346479-...flestirme.html