• 29-03-2010, 15:08:28
    #1
    Merhabalar

    Sitede sadece yöneticilerin html izni almasını nasıl sağlayabilirim?
    Forum ayarlarından html'i aktif yaptığımda herkese oluyor.
    Bu özelliği kapattığımda, grup ayarlarından yöneticilere html izni verdiğimde ise html kapalı oluyor.
    Yardım edebilirseniz çok sevinirim.
  • 29-03-2010, 21:56:01
    #2
    Yöneticinin Bulunduğu Gruptan Yapacaksın
  • 29-03-2010, 21:59:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence verme =)
  • 30-03-2010, 00:42:03
    #4
    edward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöneticinin Bulunduğu Gruptan Yapacaksın
    Yapıyorum hala kapalı görünüyor. Zaten yukarıda yazdım okuma zahmetine katlanmamışsınız herhalde.
    wolqen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence verme =)
    Yöneticiler reelde bire bir görüştüğüm insanlar, güven problemi yok.