Merhabalar
Sitede sadece yöneticilerin html izni almasını nasıl sağlayabilirim?
Forum ayarlarından html'i aktif yaptığımda herkese oluyor.
Bu özelliği kapattığımda, grup ayarlarından yöneticilere html izni verdiğimde ise html kapalı oluyor.
Yardım edebilirseniz çok sevinirim.
Yöneticilere HTML izni vermek
3
●327
- 30-03-2010, 00:42:03Yapıyorum hala kapalı görünüyor. Zaten yukarıda yazdım okuma zahmetine katlanmamışsınız herhalde.edward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöneticiler reelde bire bir görüştüğüm insanlar, güven problemi yok.wolqen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle