• 06-09-2010, 15:15:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bende PM alabilir miyim zahmet olmazsa
  • 06-09-2010, 16:41:10
    #20
    öm alabilirmiyim
  • 06-09-2010, 18:55:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Siteyi PM Atarsanız Sevinirim
  • 07-09-2010, 16:07:05
    #22
    siteyi pm ile verebilir misiniz.
  • 07-09-2010, 16:11:25
    #23
    tema yapılıyor. footer kaldı sadece.
  • 23-09-2010, 22:54:07
    #24
    arkadaş temayı yapamadı, fazlasıyla zaman kaybettim lütfen kendine güvenenler iletişime geçsin. hala arayış halindeyim
  • 23-09-2010, 22:56:40
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Konuda PM İstemişim ama; Ya PM Gelmedi Yada Geldiyse de Sildiğim Zamana Denk Geldi.

    Tekrar PM Atabilir misiniz ?
  • 23-09-2010, 22:59:13
    #26
    isByTiti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda PM İstemişim ama; Ya PM Gelmedi Yada Geldiyse de Sildiğim Zamana Denk Geldi.

    Tekrar PM Atabilir misiniz ?
    iş yaptığınız konuyu inceledim ücret alıpta işini yapmadığınız 3 4 kişi var ve cevap verme gereği bile duymamışsınız iddaalara. ben sizinle çalışamam iyi akşamlar.
  • 23-09-2010, 23:02:05
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yaptığınız konuyu inceledim ücret alıpta işini yapmadığınız 3 4 kişi var ve cevap verme gereği bile duymamışsınız iddaalara. ben sizinle çalışamam iyi akşamlar.
    Konu Aboneliğimden Çıkarttığım İçin Konuyu Takip Edemedim. -Itrader Veren Kişilerin 3 Tanesininde -Itraderi Silindi...

    Sizin Bileceğiniz İş Tabi ki