merhaba arkadaşlar benim vbulletin 3.8.4 kurulu vbulletin siteme sürekli biri shell sokuyor nasıl sokuyor bilmiyorum ama sürekli siteye link basıyor iframe koyuyor buna nasıl engel olabilirim acaba nerden giriyor olabilir
http://forum.onlyenter.com
üsteki site
benim site : www.film-indir.org kaynak koda bakarsaınz göreceksiniz lütfen biri yardımcı olsun bir de kodları kaldıramıyorum bir türlü nereye gömmüş olabilir
vbulletin sitesinde açıık
13
●867
- 28-03-2010, 20:32:10Üyeliği durdurulduhocam ben göremedim kaynakta birşey
sürüm güncellemesi yapın sık sık eğer vbulletinde açık olsaydı her site hacklenirdi - 28-03-2010, 23:09:10Cpanelden Eğer O Belirttiğin Sitenin Sorgusunu Yaparsan Phpmyadmin İle Vbseoda Olduğunu Görürsün Zamanında Temizlemeye Uğraşmıştım Phpmyadmin den 2 Kere Siteyi Bozmuştum Ama En Sonunda Halletmiştim.Eğer Phpmyadminden Yapabileceğini Düşünüyorsan Bir Dene ( Ama Yedeğini Al KESİNLİKLE) Demedi Deme En Az 1 Saatini Alır.Ama Halledersen Kafan Rahatlarsifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2010, 23:24:18phpmyadmin den aradıım ama bulamadım yok görünmüyor orda bulabilsem zaten temizlerim hallederim de yok ama sitede görünüyor nereye gödü anlamıyorumyelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle