• 20-03-2010, 16:35:31
    #1
    selamlar ..

    arkadaşlar maxicep gibi bir ana sayfa yapmak istiyorum ama nasıl yapacam ek bir özeliklikmi kurmam lazım... yani ana sayfayı resimleri haberleri vs vs gibi yeni bir haberi nasıl resimli gösterebilirim sayfada.. bunun için seoyamı ihtiyaç var yada bir eklenti mi nedir anlayamadım vbulletinde yeniyim...

    bu işten anlayan arkadaşlar anlatabilirmi..

    kullandığım versiyon aynısı.. ama vb4 de geçebilirim gerekirse sorun değil.

    saygılar ... cevaplar için teşekkürler..

    aynısını yaparım diyen arkadaşlar özelden ulaşabilir makul fiyata .
  • 20-03-2010, 16:53:54
    #2
    vBadvanced
    yükle türkçe zaten.

    biraz araştır aynısını yapabilirsin.
  • 20-03-2010, 16:54:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    vbadvanced-turkiye.com sitesinden modülleri indirebilirsin..
  • 20-03-2010, 17:12:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Maxicep vbadvanced kullanmıyor , bilmeden herkes atlamış şunu kullanıyor diye Bilmediğimiz konularda atıp tuıtmak ülke insanının en önemli özelliği
  • 20-03-2010, 17:18:57
    #5
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxicep vbadvanced kullanmıyor , bilmeden herkes atlamış şunu kullanıyor diye Bilmediğimiz konularda atıp tuıtmak ülke insanının en önemli özelliği
    dostum hadi ben bilmiyorum öğrenmek istiyorum sen bildiğini söylüyorsun .. nasıl yapacaz onuda açıklarsan herkes öğrenmiş olur..
  • 20-03-2010, 22:45:42
    #6
    Lizard King'in yazdığı Vaps adlı bir portal kullanıyor..
  • 21-03-2010, 16:40:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxicep vbadvanced kullanmıyor , bilmeden herkes atlamış şunu kullanıyor diye Bilmediğimiz konularda atıp tuıtmak ülke insanının en önemli özelliği
    ülke insanının özelliğini söylemek yerine direkt eklenti adını vermen daha doğru olmaz mı sevgili mert gökçeimam?
  • 21-03-2010, 18:16:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxicep vbadvanced kullanmıyor , bilmeden herkes atlamış şunu kullanıyor diye Bilmediğimiz konularda atıp tuıtmak ülke insanının en önemli özelliği
    Bildiğin CMPS "edit"lenmiş hali diye düşünüyorum. Veya OS portal da olabilir.

    Ayrıca @Ademoglu, aynı portalı yaparım.
  • 22-03-2010, 00:11:21
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanılıyorsunuz ne vba nede os portal.