Vbseo kursam zararı olurmu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbseo kursam zararı olurmu ?
3
●
534
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Vbseo kursam zararı olurmu ?
07-06-2007, 18:26:58
#1
bluecr
Arkadaslar lisanslı vbullettin kullanıyorum sitelerde sunulan null vbseo kursam vbullettincilerden dolayı bir sorun olurmu ?
07-06-2007, 18:46:01
#2
Onurss
Kurumsal Üye
vBulletin.com'dan olmasa bile vbseo'nun kesinlikle zararı olur.
07-06-2007, 18:57:03
#3
bluecr
tsk ederim o zaman null kurmamak lazım saol
07-06-2007, 21:04:24
#4
yAyAmAz
vbulletin i null kullananlara noluyosa vbseo yu null kullananlarada o oluo
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler