Aynı msjı yazarken bi sorun var.
This post is a duplicate of a post that you have posted in the last five minutes.
Türkçeye çevirdim bende;
Bu yazı, bir bir yazının size son beş dakika içinde gönderdiniz kopyası
bunu nasıl ayarlarım arkadaşlar.
Bu Mesaj hatasını nasıl yaparım?
1
●298
- 28-02-2010, 13:04:50
- 28-02-2010, 17:26:04Üyeliği durdurulduÖrnek veriyorum;
"Ben bu mesajın birebir aynısını kopyala-yapıştır yapip bu konuya aktarırsam 5 dakika içerisinde o mesaji göndermez"
Flooda karşı ufak bir önlem diyelim. Noktanın yerini filan değişirseniz gönderir ama. Aynı mesajı birebir 5 dakika içerisinde atmıyor.