• 28-02-2010, 13:04:50
    #1
    Aynı msjı yazarken bi sorun var.

    This post is a duplicate of a post that you have posted in the last five minutes.

    Türkçeye çevirdim bende;
    Bu yazı, bir bir yazının size son beş dakika içinde gönderdiniz kopyası

    bunu nasıl ayarlarım arkadaşlar.
  • 28-02-2010, 17:26:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Örnek veriyorum;

    "Ben bu mesajın birebir aynısını kopyala-yapıştır yapip bu konuya aktarırsam 5 dakika içerisinde o mesaji göndermez"

    Flooda karşı ufak bir önlem diyelim. Noktanın yerini filan değişirseniz gönderir ama. Aynı mesajı birebir 5 dakika içerisinde atmıyor.