• 23-02-2010, 23:03:36
    #1
    S.A
    arkadaslar bu aralar siteye biri dadandı adamı yasaklıyorum yine üye oluyor IP sini yasakladım yinede üye olabiliyor reset atıyor modemine giriyor...Baska ne yapabilirim acaba bunun bir eklentisi felan varmı fikirleriniz nedir acaba?

    şimdiden teşekkürler
  • 23-02-2010, 23:17:38
    #2
    e mail onayı/mod onayı filan yap. biraz yavaşlatırsın, saplantılı tiplere biraz zor oluyor, sıkılınca bırakır.
  • 24-02-2010, 00:10:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    türkiyede ıp banlama gecersiz oluyor.. arkadasın dedigi gibi mod onaylı falan yap bi iki gün yeterli olur.