• 27-01-2010, 20:02:06
    #1



    yukarda eklentiler forumda kurulu olan eklentiler ve böyle %20 - %25 Cpu yiyormuş. Acaba cpu %15 - %18 lere nasıl çekebilirim.

    Not: vb 3.8.1 kurulu tekil hit 15k falan

    Cpu aşağı çekmem önemli.
  • 27-01-2010, 20:29:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Forum İstatistiklerini Silersen Baya Rahatlayacaktır
  • 27-01-2010, 23:46:48
    #3
    VJGarber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum İstatistiklerini Silersen Baya Rahatlayacaktır

    Tamam hocam hemen kaldirim. Başka önerisi olan bence olabilecek enaz seviyede ama genede belki bizden iyi bilen ustalar bir fikir verir.
  • 28-01-2010, 00:36:47
    #4
    zoint seo (bunu kaldırdığında hit kaybı olabilir)

    eski linkleri yenisine yönlendirmen lazım.
  • 28-01-2010, 01:16:34
    #5
    İstatistikleri kapatmanız bir nebze düşürür ama beklediğiniz seviyelerede inmez.

    Hosting olarak ne kullanıyorsunuz? 15k hitiniz varmış, bu hit ile yüksek cpu izinli VPS ya da dedicated sunucu kullanmanız gerekir.
  • 28-01-2010, 01:39:35
    #6
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zoint seo (bunu kaldırdığında hit kaybı olabilir)

    eski linkleri yenisine yönlendirmen lazım.
    Onu kaldıramam hocam ne ettin

    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstatistikleri kapatmanız bir nebze düşürür ama beklediğiniz seviyelerede inmez.

    Hosting olarak ne kullanıyorsunuz? 15k hitiniz varmış, bu hit ile yüksek cpu izinli VPS ya da dedicated sunucu kullanmanız gerekir.
    Hocam i7 12gb ram li sunucuda reseller hocam. Hostçum haklı olarak VPS geçin dedi oda çok para, gerçi veririm ama paraya ihtiyacım olduğu için resellerde kalsam daha iyi olacak. Ama kimsenin hakkını yiyemem ondan cpu düşürebilirsem düşürecem yoksa VPS geçecem
  • 28-01-2010, 10:35:22
    #7
    çeken biri olarak söylüyorum

    15k hitte resellerdaki cpu olayını halletmeniz geçicidir.

    VPS e geçmesseniz her dakka bu sorunla uğraşrsınız

    forum istatistikleri
    konu başlıklarında otomatik kontorl ( gereksiz sorgu yapar )
    zoints seo

    eğer vpse geçmem diyosan zoints seoyu kaldırıp eski linkleri yönlendir bi kaç yüz hit kaybıyla atlatırsın
  • 28-01-2010, 12:34:22
    #8
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam i7 12gb ram li sunucuda reseller hocam. Hostçum haklı olarak VPS geçin dedi oda çok para, gerçi veririm ama paraya ihtiyacım olduğu için resellerde kalsam daha iyi olacak. Ama kimsenin hakkını yiyemem ondan cpu düşürebilirsem düşürecem yoksa VPS geçecem
    Herkes daha çok para kazanmak için yüksek hiti düşük ücretli hosting ile karşılamak ister ancak bunun da bir sınırı var. Siz şu an o sınırdasınız. Aynı şekilde devam ederseniz her zaman sorun yaşarsınız, bu sefer sitenizin büyüme hızı da düşer hatta gerileyedebilir. Bundan ötürü bir an önce VPS'ye geçin derim..
  • 28-01-2010, 13:11:51
    #9
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes daha çok para kazanmak için yüksek hiti düşük ücretli hosting ile karşılamak ister ancak bunun da bir sınırı var. Siz şu an o sınırdasınız. Aynı şekilde devam ederseniz her zaman sorun yaşarsınız, bu sefer sitenizin büyüme hızı da düşer hatta gerileyedebilir. Bundan ötürü bir an önce VPS'ye geçin derim..

    Haklısınız hocam ben para peşinde değilim dersane paramı kendim ödüyorum ondan ihtiyacım var yoksa 1dk durmam neden bunlara katlanim değil mi ?