Üyelere Mail Gönderme...
6
●745
- 18-05-2007, 22:24:29Arkadaşlar forumdaki üyelere mail gönderiyorum vbulletin de ama her seferinde sayfanın en altından tıklamam gerekiyor bunu tek seferde şukadar kişi ye gönder diye seçip otomatik göndermesini nasıl sağlarım acaba her seferinde sayfa altından tıklamak zaman alıyor kendisi otomatik göndersin yani varmı böyle bir sistem birde text yerine html mail gönderilebilirmi admin bölümünden ve bu nasıl olur...
- 18-05-2007, 23:02:35bence 1000 1000 gönderin hem sunucuyu kasmassınız ama illa hepsi gitsin elimde 20 gb ramli 10 işlemcili makina var diyorsanız her seferde mail gönderme sayısının 50000 yap gider hepsi
- 19-05-2007, 04:27:33yok benim demek istediğim beim serverde zaman kısıtlaması var 30sn bu durumda küçük miktarlarda gönderim yapmam gerekiyor mesela 150 lik yada 100 lük bir seferde bu durumda 5000 küsür üyeye göndermek için 1 saat boyunca sayfa altından sonraki sayfa demek gerekiyor buda çok zor oluyor bunu nasıl çözerim...
- 19-05-2007, 11:17:03o zaman düşük sayılar deneyeceksiniz server hızına göre 300 maili 30 saniyede gönderebilir 300 oldukça devam et diyeceksiniz başka yolu