• 16-01-2010, 00:15:47
    #1
    Ewet Arkadaşlar Google Reklamlarını Bu Şekilde Yerleştirmek İstiyorum Nasıl Başarabilirim Bunu? Ve Bunu Yaparsam Google Kızarmı Bana? Yani Bölüm İçersinde Konu Başlıklarının Altında Konuyu Açan Üyenin Altında Olcak Reklamlar.


    Örnek :
  • 16-01-2010, 15:42:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalın puntolu mesaj yüzünden forumdan uzaklaştırlabilirisin.. yöneticiler görmeden konunu editle bence
  • 16-01-2010, 22:51:18
    #3
    Konu Güncel...
  • 17-01-2010, 00:33:03
    #4
    Bir sayfada en fazla 3 adsense reklamı görüntüleyebilirsin bunun için her konu altında görüntüleyemezsin ne yazıkki.
  • 17-01-2010, 00:50:47
    #5
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sayfada en fazla 3 adsense reklamı görüntüleyebilirsin bunun için her konu altında görüntüleyemezsin ne yazıkki.
    tmm 3 konu başlığı altın gösterelim ama nasıl resimkde verdiğim öğrnek olacak?
  • 17-01-2010, 10:23:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    stiiler temalarda navbar ara $navbar ın altına kosu ekle oaradan kendıne gore duzenlersın