• 21-12-2009, 21:26:57
    #1
    İlk önce kendinize göre orta kavisli solsag gif hazırlayınız
    İlave css yazılım bölümüne (giflerin yolunu ben burda kafadan verdimsiz temanıza atıp doğru url veriniz.Aksi takdir çıkmayacaktır)

    .sol {
     background-image: url(resimyolu/sol.gif);
     background-repeat: no-repeat;
     height: 37px;
    }
    .sag {
     background-image: url(resimyolu/sag.gif);
     background-repeat: no-repeat;
     height: 37px;
    }
    forumhome_forumbit_level1_nopost tempini tamamıyle alttaki kodlarla değiştirin(altı çizikbold yazılara dikkat edingif yollarını kendime göre atadım siz kendinize göre atarsınız.)

    <br />
    <table width="$stylevar[outertablewidth]" style="background-image:url(tema/ort.gif)" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
      <tr>
        <td width="14" height="35" align="left" valign="top"><img src="tema/sol.gif" alt=" " border="0" /></td>
        <td width="$stylevar[outertablewidth]" style="background-image:url(tema/orta.gif)" valign="middle">
       <a style="float:$stylevar[right]" href="#top" onclick="return toggle_collapse('forumbit_$forumid')"><img id="collapseimg_forumbit_$forumid" src="$stylevar[imgdir_button]/collapse_tcat{$collapseimg_forumid}.gif" alt="" border="0" /></a>
       <div align="center">
       <a href="forumdisplay.php?$session[sessionurl]f=$forum[forumid]"><b><font color="#FFFFFF">$forum[title]</font></b></a></div>
       <if condition="$show['forumdescription']"><div align="center" class="smallfont"><font color="#FFFFFF">$forum[description]</font></div></if>
     </td>
         <td width="14" height="35" align="right" valign="top"><img src="tema/sag.gif" alt=" " border="0" /></td>
      </tr>
    </table>
    <table class="tborder" cellpadding="6" cellspacing="1" border="0" width="$stylevar[outertablewidth]%" align="center">
    <if condition="$childforumbits">
    <tbody id="collapseobj_forumbit_$forumid" style="{$collapseobj_forumid}">
    <tr align="center">
       <td class="thead" width="5%">&nbsp;</td>
       <td class="thead" width="45%" align="$stylevar[left]">$vbphrase[forum]</td>
              <td class="thead" width="20%">$vbphrase[last_post]</td>
              <td class="thead" width="10%">$vbphrase[threads]</td>
       <td class="thead" width="10%">$vbphrase[posts]</td>
       <if condition="$vboptions[showmoderatorcolumn]">
       <td class="thead" width="10%">$vbphrase[moderator]</td>
       </if>
     </tr>
    $childforumbits
    </tbody>
    </if>
    </table>
    FORUMHOME tempinde bulun;
    <!-- guest welcome message -->
    <table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%" align="center">
    <tr>
    <td class="tcat"><phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[welcome_to_the_x]</phrase></td>
    </tr>
    Değiştirin (yine resim urlelerine dikkat edinkendinize göre editleyiniz)

    <table width="$stylevar[outertablewidth]" style="background-image:url(tema/ort.gif)" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
      <tr>
        <td align="left" valign="top"><img src="tema/sol.gif" alt=" " border="0" /></td>
     <td align="center" width="$stylevar[outertablewidth]" style="background-image:url(tema/orta.gif)" valign="middle"><strong><font color="#FFFFFF"><phrase 1="$vboptions[bbtitle]">$vbphrase[welcome_to_the_x]</font></phrase></td>
    <td align="right" valign="top"><img src="tema/sag.gif" alt=" " border="0" /></td>
  • 22-12-2009, 15:42:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok teşekkür ederim. ne zamandır aradığım birşeydi. hemen alıyorum arşivime.
  • 22-12-2009, 15:47:33
    #3
    Hacı örnek var mı ?
  • 25-12-2009, 13:59:27
    #4


    bunun gibi yapmak için sana kalmıs kavisli köşelerde yaratabilirsin böyle ayırabilirsinde
  • 28-04-2010, 12:18:04
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeş sağolda sağ solu anladikda orta.gif diye kodlara eklemişsin orta kısmın resmi nasil bir şey olacak ilave css ye ekleip kodlari kısaltsak olmazmiydi ?
  • 30-04-2010, 15:47:55
    #6
    ortaya eklemesende olur eklesende herhangi bi css girmiceksin eklersen grafik gözükür eklemessen hiç bişi çıkmaz sorun olmaz ekliceğin grafiklere bağlı o yüzden