• 19-12-2009, 11:17:11
    #1
    Kac gündür bir kaç kişi birleşip gece geç vakitlerde forumu baştan aşağı küfr vs şeyler dolduruyorlar. ip den bile banlayınca geri geliyorlar. sanırım proxy kullanıyorlar. günlük çok fazla üye olan var bu yüzden üyelik hemen aktif ediliyor. başka bir yöntem var mı ? veya önlem ?
  • 19-12-2009, 12:34:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    50 Mesajı Olmayan Konu Açamasın Yap, Kelimelerini Sansürle, IP Aralıklarını Banla, Yönetici Onaylı Üyelik Yap Hatta Sürekli Fake Oldukları İçin E-Mail ile Aktifleştirme Yap
  • 19-12-2009, 14:41:27
    #3
    e-mail ile aktifleştirmeyi deneyebilirsiniz . sürekli farklı e mail adresi alacaklarını sanmıyorum. Bi süre sonra sıkılacaklardır
  • 19-12-2009, 16:43:16
    #4
    e maıl aktıflestırme olabılır bırde mesjaları denetıme alırsınız sıkılırlar zaten
  • 19-12-2009, 17:21:54
    #5
    vmail eklentisini kullanın hem gerçek email kullanlır, hemde bu dangozlar sürekli email alma olayından bıkarlar.
  • 19-12-2009, 19:47:50
    #6
    Kurumsal Üye
    Bahsettiğiniz üyeler yabancı sitelerden gelen botlar mı yoksa Türk kullanıcılar mı ?
  • 19-12-2009, 19:52:56
    #7
    yabancı küfürlerse bottur onlar soru cevap kısmını aktifleştir.Eski sürüm kullanıyorsan sürümü yaz ona göre çözüm söyleyeyim.
  • 25-12-2009, 13:56:26
    #8
    yabancı değil ya. türk bıkmayan bir kaç kişi var sürekli birşeyler yapmaya calısıyorlar. e mail aktivasyonu yapmak istemediğim için sordum , mecbur kaldım yaptım onuda. sağolun.