• 27-11-2009, 13:29:15
    #1
    Arkadaslar siteme vbulletin suresiz lisans almistim, 1 seneyi geckin kullaniyordum son zamanlarda bir sorun var yeni surum indirmek icin tikladigimda en son 3.8.3 surumune gidiyor yeni surumleri indiremiyorum..



    Suresiz lisans icin $180 vermistim 1 senelik olabilirmi yada ne yapmam lazim yardimci olurmsuunuz?
  • 27-11-2009, 13:32:41
    #2
    Lisanssınızın 1 yılı dolduktan sonra yeni güncellemelerden yararlanmak için tekrar ek bir ücret olarak yenileme ücreti ödemeniz gerekiyor.
  • 27-11-2009, 13:33:10
    #3
    lisans detaylarınızıda eklerseniz ona göre yorum yapalım
  • 27-11-2009, 14:54:24
    #4
    Lisans süresiz olur ama 1 yıldan sonra yeni sürümleri indirebilmek için ek ücret ödemeniz gerekmekte. Ama artık vb 4 çıktı, vb 4 alırsanız 3.8.x sürümlerini de indirebilirsiniz.
  • 27-11-2009, 16:10:02
    #5
    ReDRoSe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar siteme vbulletin suresiz lisans almistim, 1 seneyi geckin kullaniyordum son zamanlarda bir sorun var yeni surum indirmek icin tikladigimda en son 3.8.3 surumune gidiyor yeni surumleri indiremiyorum..
    Suresiz lisans icin $180 vermistim 1 senelik olabilirmi yada ne yapmam lazim yardimci olurmsuunuz?
    ilk süresiz lisans alırken 180$ ücret ödüyorsun ve süresiz kullanabiliyorsun lisansını ömür boyu yani, ilk aldığında lisansı yani 180$ ödediğin zamanın üzerinden 1 sene geçene kadar 1 sene boyunca yeni çıkan ve çıkıcak olan sürümleri indirebilirsin 1 sene boyunca senin lisans güncelleme sürende yani 1 yılın sonu ise 3.8.3 e denk gelmiş sende en fazla 3.8.3 indirebilirsin, diğer sürümlerden vb şeylerden yararlanabilmek için ise extra ücret ödemen gereklidir oda 40$mıydı neydi tam olarak bilmiyorum bayadır ilgilenmiyorum vb ile umarın kafana takılan bir şey kalmamıştır.