• 14-11-2009, 11:22:16
    #1
    selam bir sorum olacak

    diyelim biz bir konu açıyoruz

    içeriği:

    boşboşboşboşboşboşboşboşboşboşboşboşbo şboşboşboşboşboşboşboş
    boşboşboşboşboşboşboşboş


    üstteki gibi birşey biride geliyor bunu çalıyor. Şöyle bir eklenti mümkünmüdür

    boşboşboşboşboşboşboşboşboşboşboşboşbo şboşboşboşboşboşboşboş
    (buraya beyazla site adresi çıkıcak çekende anlamicak) yanındada açtığım konunun linki otomatik gelicek beyaz bi şekilde çeken gene anlamicak
    boşboşboşboşboşboşboşboş

    aynen üstteki gibi bu hep otomatik olucak hatta yanında çekilen konu linkimde çıksa fena olmaz kod bilgim fazla olmadıgı için beceremedim yapılabilirmi böyle bişey

    anlarsa kaldırır ama botlarla çekenler için gayet güzel olur sanırım
  • 14-11-2009, 11:31:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mesaj gösterim sayfasında -vb kullanmadım bilmiyorum- mesaj içeriği kodu vardır. Ondan sonra site adresinizi yazabilirsiniz sanırım.
  • 14-11-2009, 12:48:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.manyah.com/blog/vbulletin...-siteismi-kodu
    Veya
    http://www.manyah.com/forum/alinti-y...du-t68860.html
    Buralarda Bi benzeri Var..