merhaba arkadaşlar vbulletin admin panelden toplu mail göndermeye girip tüm bilgileri doldurup maili yazıp gönder dediğimde bana tüm gerekli alanları doldurmalısınız diyor ancak tüm alanlar zaten dolu gerekli olan sorun ne olabilir daha önce böyle bir sorunla karşılaşmamıstım...