Merhaba Arkadaslar,
Vbulletin 3.6.5 sürümünde yarattigim gruplara yapilan basvurulari yöneticilerin aktivlestirebilmesi icin bir mod yada eklenti ariyorum.
Yada Üye gruplarina yapilan basvurular neden aninda aktif oluyor, bu basvurular Yöneticinin onayindan gecmesi lazim degil mi? en azindan bir cok sistemde öyle..
Bu istememimdeki amac, paylasim bölümlerini VIP yada Gold üyelere acmak istiyorum ve Bu gruplara basvuru normal sistemdeki gibi olsun ancak aktivasyon editörler tarafindan yapilsin, böyle bir eklenti ve yada özelligi bilen varsa yardim etmesi rica olunur.. tesekkürler..
Vb Grup Basvuru Aktivasyonu Hakkinda
1
●485
- 14-04-2007, 15:21:48Üyeliği durduruldu