• 13-04-2007, 09:53:25
    #1
    Sonunda vbseo nun kararlı sürümü çıktı. Benim en çok hoşuma giden özelliği full türkçe olması ve server yükünü azaltmış olmaları
  • 13-04-2007, 09:56:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı uğurlu olsun.
  • 13-04-2007, 11:40:31
    #3
    karakterleri otomatik tanıdı buda güzel oldu
  • 13-04-2007, 15:39:13
    #4
    öhöhöh ooh beee türkçe olması süper gerçekten
  • 13-04-2007, 15:51:23
    #5
    Senelik uzatma olayı da vbulletin gibi olsa owned lisansalarda 30$ gibi. hersene 149$ biraz acı olacak.
  • 13-04-2007, 16:36:27
    #6
    “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
    bu hadis gerçekten güzel radmin
    yüreğine sağlık