• 10-09-2009, 16:05:25
    #1
    Arkadaşlar Bu Yaptığım tema default edittir Yapım Aşamasında Sizin Önerilerinize Göre son rötuşlar atılıp paylaşıma sunulacaktır.Bana Renk uyumu ve diğer fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim
    header:

    Footer:
  • 10-09-2009, 16:09:30
    #2
    iyi gidiyorsun tabloların bgcolor rengini değiştirsen daha iyi olur düşüncesindeyim
  • 10-09-2009, 16:16:21
    #3
    Tillom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi gidiyorsun tabloların bgcolor rengini değiştirsen daha iyi olur düşüncesindeyim
    dış tabloyumu sizce ne renk yapmalıyım
  • 11-09-2009, 17:15:36
    #4
    navbar altına javascript kayan son filmler eklendi evet başka ne yapabiliriz öneri bekliyorum