Arkadaşlar mesela forumda sadece açılan konuların yedeğini almak istiyorum.Geri kalan tabloların ve dosyaların yedeğini almak istemiyorum.Phpmyadmin e girip ordaki post tablosunun ve thread ın yedeğini alsam tüm kategori ve konuların yedeğini almış olur muyum acaba bilen var mı?