• 08-04-2025, 12:40:49
    #10
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.2 ve üzeri çalışıyor ama 3.8 eski sürümlerinde tema çalışır kontrol etmek denemek lazım
    Orasıda doğru, çok uzun zamandır kullanmıyorum
  • 08-04-2025, 14:08:36
    #11
    çalışır ama, veritabanlı bir işlem yapmadım şimdilik
  • 08-04-2025, 15:39:25
    #12
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaye güzel hocam, başarılar dilerim.

    Bu arada. Ben vitaminsiz, geliyorum






    majeste benim abi kurda girelim foruma vay be yaş ozaman 17 miş şuan 28
  • 08-04-2025, 15:53:07
    #13
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    majeste benim abi kurda girelim foruma vay be yaş ozaman 17 miş şuan 28
    Vayyy beee cidden mutlu oldum yedekleri duruyor mutlaka kuracağım birkaç güne
  • 08-04-2025, 18:23:43
    #14
    vBulletin.org kapandı kapanalı eski temalara ulaşamıyorduk. @Nookta; sizin de mavi temanızı vaktiyle kullanmıştım. Elinize sağlık.
  • 09-04-2025, 00:35:58
    #15
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin.org kapandı kapanalı eski temalara ulaşamıyorduk. @Nookta; sizin de mavi temanızı vaktiyle kullanmıştım. Elinize sağlık.
    eski temalarım var burada açmıştım yandex'de zaten yapıyorduk eskiden birşeyler
  • 09-04-2025, 01:46:21
    #16
    Gayet güzel duruyor yapılması gereken çok şey var iyi birşey olursa xenforoyu bırakır vbulletin 3.8 e dönerim.
  • 09-04-2025, 09:43:44
    #17
    Şöyle sağlam, responsive, şık ve modern bir tema yapmak istiyorum ama hala başlamadım bile. Emeğinize sağlık.
  • 09-04-2025, 14:58:19
    #18
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaye güzel hocam, başarılar dilerim.

    Bu arada. Ben vitaminsiz, geliyorum






    3.8.11/4.2.5 lisans aldım forumdan bir arkadaştan bende tema arıyorum temanızı paylaşırmısınız ayrıca kırmızı beyaz ayyıldızlı tema varsa elinizde verirseniz çok makbule geçer herkes xenforo seviyor ama ben hala vbulletinciyim top5 istatistikleri eklentisi lazım onuda paylaşma imkanınız varmı aradım bulamadım.