Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaye güzel hocam, başarılar dilerim.

Bu arada. Ben vitaminsiz, geliyorum






3.8.11/4.2.5 lisans aldım forumdan bir arkadaştan bende tema arıyorum temanızı paylaşırmısınız ayrıca kırmızı beyaz ayyıldızlı tema varsa elinizde verirseniz çok makbule geçer herkes xenforo seviyor ama ben hala vbulletinciyim top5 istatistikleri eklentisi lazım onuda paylaşma imkanınız varmı aradım bulamadım.