• 18-08-2009, 22:31:04
    #1
    selam arkadaşlar,

    vbulletin da anasayfada bulunan "yönetici gruplarını göster" butonuna basıyorum fakat beyaz ekran geliyor kalıyor ne yazık ki. Bu hatayı almamak için ne yapmam lazım
  • 19-08-2009, 00:13:06
    #2
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    showgroups.php 'ydi Herhalde.Onu FTP'den Resetlemeyi Dene.Temanı Değiştirerek Dene.Eğer Hatayı Halen Daha Alıyorsan Başka Bir Problem Var
  • 19-08-2009, 01:51:18
    #3
    HWD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    showgroups.php 'ydi Herhalde.Onu FTP'den Resetlemeyi Dene.Temanı Değiştirerek Dene.Eğer Hatayı Halen Daha Alıyorsan Başka Bir Problem Var
    denedim ama malesef yine aynı sorun
  • 19-08-2009, 03:02:26
    #4
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    Seo vs. Kurulumu.htaccess Dosyandan Kaynaklanabiliyordur.Daha Önce Hiç Böyle Bir Hatayla Karşılaşmamıştım.
  • 04-04-2010, 03:51:43
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sorun bende epeydir var.Aynen arkadaşın dediği gibi Forum Yöneticilerini göster sekmesini tıklayınca beyaz sayfa çıkıyor.Nedenini bulamadım.
  • 04-04-2010, 10:40:23
    #6
    php.ini dosyasından memory_limit değerini yükseltirseniz sbüyük ihtimal sorun kalkar vpste veya dedicatedda değilseniz hostcunuza söyleyin
  • 04-04-2010, 14:23:32
    #7
    Kurumsal Üye
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php.ini dosyasından memory_limit değerini yükseltirseniz sbüyük ihtimal sorun kalkar vpste veya dedicatedda değilseniz hostcunuza söyleyin
    Evet.
  • 05-04-2010, 22:02:19
    #8
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.
    kimden öğrendim tabi biliyordum gelip bunu söyleyeceğini önceden yazayım dedim