selam arkadaşlar,
vbulletin da anasayfada bulunan "yönetici gruplarını göster" butonuna basıyorum fakat beyaz ekran geliyor kalıyor ne yazık ki. Bu hatayı almamak için ne yapmam lazım
yönetici sayfası beyaz ekran
7
●434
- 19-08-2009, 01:51:18denedim ama malesef yine aynı sorunHWD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2010, 22:02:19kimden öğrendim tabi biliyordum gelip bunu söyleyeceğini önceden yazayım dedimOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vpste veya dedicatedda değilseniz hostcunuza söyleyin