• 07-08-2009, 10:40:15
    #1

    O Doymuyor..!
    vBSEO'daki Başarılarıyla Göğsümüzü Kabartan Mert Gökçeimam vBulletin
    Ekibine Girdi.. vBulletinin Sahibi Internet Brands İle Kontrat İmzalayan Mert
    Gökçeimam Bu Kontratla vBulletindeki İlk Türk Geliştirici Oldu..

    vBSEO'dada O Var..
    vBSEO'daki Başarısıyla Adından Sıkça Söz Ettiren Mert Gökçeimam Bundan
    On Gün Önce Görüşmeler Yapıp vBulletin Ekibiyle Kontrat İmzaladı. Şuan
    vBulletin 4 Geliştirme Ekibindede Bulunuyor..
    alıntıdır vbhaber.com
  • 07-08-2009, 10:41:31
    #2
    Türkiye için çok güzel bi haber. Umarım devamı gelir.

    Düzenleme: Mert gökçeimam'ın açıklaması

    Alıntı
    Çok teşekkürler herkese. Bir olguyu düzeltmek istiyorum. Ben vBulletin.org veya vBulletin.com da staff olarak gözükmüyorum. Sadece Internet Brands ile vBulletin 4 için detaylarını açıklayamayacağım bir kontrat imzaladım ve şu anda vBulletin 4 koduyla uğraşmaktayım. Bu konuda resmi bir açıklama geleceğinide beklemiyorum açık söylemek gerekirse çünkü şu anki kontratım geçici.
  • 07-08-2009, 10:47:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlara vesile olması temennisiyle inşallah kalıcı olur
  • 07-08-2009, 11:09:35
    #4
    Güzel bir Haber başarılar dilerim mert bey'e
  • 07-08-2009, 11:13:17
    #5
    çok başarılı bir arkadaştı, yerinde bir karar olmuş
  • 07-08-2009, 12:41:04
    #6
    Hayırlısı olsun
  • 07-08-2009, 18:22:54
    #7
    Hayırlı olsun, umarım daha da iyi yerlere gelir.
  • 07-08-2009, 19:10:53
    #8
    Hayırlı olsun
  • 07-08-2009, 20:09:48
    #9
    Hayırlısı olsun. Umarım daha iyi yerlere gelir