• 04-08-2009, 15:56:11
    #1
    arkdaşlar bu csrf hataları beni öldürüyor ya.Forumu upgrade ettim sürekli csrf hatası veriyor.Httaccesden felan komple kapatma yolu yok mu ?
  • 04-08-2009, 16:50:35
    #2
    csfr eklentisi kurabilirsiniz
  • 04-08-2009, 22:52:04
    #3
    vbulletin.org 'de "inferno" adlı kullanıcının "Inferno CSRF Auto Protection" eklentisi var onu kurarsan sorunu halledersin.

    Not: Sadece forumun orjinal dosyalarında işe yarar. ayrıyetten ibproarcade, vbexperience gibi eklentiler kurduysan onlarda da geçerli olması için dosyalar içinde değişiklik yapman gerekir.
  • 05-08-2009, 00:22:56
    #4
    evet bendede olmustu bu hata csfr eklentisi kurdum sımdı sorun yok
  • 05-08-2009, 10:40:29
    #5
    o eklentiyi biliyorum ben dosyalarda kaldırmak istiyorum