• 26-07-2009, 07:10:55
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,
    bu saatte online olan tüm arkadaşlarıma günaydınlar öncelikle. Benim merak ettiğim bir konu var. Phpmyadmin'de dolanırken birşeyi merak ettim forumdaki kullanıcıların şifreleri ne ile korunuyor? Ben md5 olarak biliyorum ama yinede sormak istedim emin olmak için. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlarımdan fikirlerini bekliyorum.
    İyi pazarlar ve güzel bir gün geçirmeniz dileği ile...
  • 26-07-2009, 08:03:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet md5 ile 2 kez kriptolanıyor. Sen phpmyadmindeki kendi md5 şifreni başka üyeye aynı şekilde kaydetsen bile foruma o üye üzerinden giriş yapamazsın
  • 26-07-2009, 14:32:30
    #3
    Anladım arkadaşım teşekkür ederim.