mrb arkadaşlar.
vbulletin forumum devamlı db hatası maili yollamaya çalışıp duruyor. bu forumun mail yollamasını engellemem gerek. yoksa sunucuyu down ediyo. böyle bir şansım varmı acaba?
Mail yollanmasını engellemek?
5
●708
- 06-03-2007, 13:33:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.DipNot: config.php deki mail adresini değiştirirsen mail yollansa bile sana gelmez.
- 06-03-2007, 13:34:55shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana gelmiyodu zaten. oradaki mail adresini tamamen sildim. teşekkürler