• 05-03-2007, 22:56:34
    #1
    mrb arkadaşlar.

    vbulletin forumum devamlı db hatası maili yollamaya çalışıp duruyor. bu forumun mail yollamasını engellemem gerek. yoksa sunucuyu down ediyo. böyle bir şansım varmı acaba?
  • 05-03-2007, 23:17:46
    #2
    çok teşekkürler
  • 06-03-2007, 13:33:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DipNot: config.php deki mail adresini değiştirirsen mail yollansa bile sana gelmez.
  • 06-03-2007, 13:34:55
    #4
    shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DipNot: config.php deki mail adresini değiştirirsen mail yollansa bile sana gelmez.

    bana gelmiyodu zaten. oradaki mail adresini tamamen sildim. teşekkürler
  • 12-04-2007, 11:16:53
    #5
    bu error maillerinden bıkmıstım tesekkurler
  • 12-04-2007, 14:04:44
    #6
    Bu şekilde hatanın mail şeklinde gelmesini engellersin ama hatayı engelemiş olmassın