• 25-06-2009, 19:12:40
    #1
    Konu kilit
  • 25-06-2009, 20:31:52
    #2
    Sorununuzu tam anlayamadım, resim net değil ...
  • 26-06-2009, 10:56:46
    #3
    evet resimi düzgün bir şekilde yüklerseniz daha güzel olur ve png olarak kayıt edin jpg de cok bozulma oluyor
  • 26-06-2009, 11:23:27
    #4
    arkadaşın sorunu dün karşılıksız olarak halledilmiştir