• 24-06-2009, 01:47:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar dün softreklama başvurdum,

    Sayfama 1kez açılan pop-up kodunu ekleyemedim.

    Siteye herhangi bir sayfayadan girildiğinde arka planda ,pop-up engelleyicisine yakalanmadan 1 defa açılmasını istiyorum.

    nasıl yapabilirim, şimdiden teşekkürler
  • 24-06-2009, 03:22:35
    #2
    Header şablonuna eklediğin zaman herhangi bir sayfadan girildiğinde açılır.
  • 24-06-2009, 12:14:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Header şablonuna eklediğin zaman herhangi bir sayfadan girildiğinde açılır.

    evet bunu denedim, ama bu şekilde pop-up engelleyicisine yakalanıyor.

    sayfaya girildiğinde arka planda ,pop-up engelleyicisine yakalanmadan açılmasını istiyorum.
  • 24-06-2009, 12:57:25
    #4
    forumhomede $headerin altına koymayı dene yada forumhomeden koymayı dene
  • 24-06-2009, 13:33:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    header'a koydum, en baş engellendi diyor ama sayfada herhangi bir yere tıkladığında pop-up açılıyor.

    heralde böyle bi sorun olmaz,yanlış sayma falan
  • 24-06-2009, 14:02:38
    #6
    yanlış biliyorsam düzeltin ama benim bildiğim kadarıyla pop'un çalışmasının nereye eklendiğiyle alakası yoktur tamamen pop'un kodlarına bağlıdır ve sen sana verilen kodu değiştirmemelisin. ve soft reklamın sistemi yine bildiğim kadarıyla böyle, ilk açmaya çalışıyor açamaz ise forumda bir yere tıklanınca açılıyor. Ancak kodu header templateine eklemeni tavsiye ederim , tüm forumları kapsamı için.. ancak sadece anasayfada açılmasını istiyorsan forumhome a headerın hemen altına ekleyebilirsin. iyi çalışmalar dilerim
  • 24-06-2009, 14:09:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PcKOnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış biliyorsam düzeltin ama benim bildiğim kadarıyla pop'un çalışmasının nereye eklendiğiyle alakası yoktur tamamen pop'un kodlarına bağlıdır ve sen sana verilen kodu değiştirmemelisin. ve soft reklamın sistemi yine bildiğim kadarıyla böyle, ilk açmaya çalışıyor açamaz ise forumda bir yere tıklanınca açılıyor. Ancak kodu header templateine eklemeni tavsiye ederim , tüm forumları kapsamı için.. ancak sadece anasayfada açılmasını istiyorsan forumhome a headerın hemen altına ekleyebilirsin. iyi çalışmalar dilerim
    teşekkür ederim, headere ekledim. sayfada herhangi bir yere tıklandığında hiç bir engele takılmadan açılıyormuş . dedikleriniz doğru