• 06-10-2009, 19:23:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Relevant Replacements dan farklı bununla konu başlığını forum kategori ismini v.s yazarsınız. vBseo'da bunları yazıp, ilk mesaj dan xx kelime gösterebiliyorsunuz.
  • 06-10-2009, 19:28:27
    #11
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu eklentinin en büyük amacı zaten o kaldırmak istediğin yer, onu kaldırırsan pek bir özelliği kalmayacak ki.
    Ama üstte başlık olarak aynısı mevcut hocam

    Axaraylim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum Görüntüleme Seçenekleri (forumdisplay) -->Forum Tanıtımı Açık
    bunuda kullanabilirsiniz ama h1+h2 taglarıyla aynı anda kulanmanızı önermem spam yapmış web sayfası konumuna düşersiniz
    Bunu kapatmamızı öneriyorsunuz hocam. Bu öz. vbseo mevcut değilmi negibi zararı var.
  • 07-10-2009, 01:30:28
    #12
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kapatmamızı öneriyorsunuz hocam. Bu öz. vbseo mevcut değilmi negibi zararı var.
    forum tanıtımı özelliğinden bahsediyorsan o vbulletinin özelliği arkadaşımızın paylaştığıda h1+h2 tagları vbseoda olan özellik ve seo açısından faydalı bir özellik ama vbulletindeki forum tanımıtıyla aynı anda kullanıldığında spama yol açar arkadaşımızın paylaştığından forumdisplaya ekleneni eklemezsen bir sakıncası olmaz forum tanıtımıyla beraber kullanılabilir
    ama vbseo kullanıyorsan belirlenmiş değişkenler ekliyse asla forum tanıtımı açma
  • 07-10-2009, 23:01:01
    #13
    Axaraylim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum tanıtımı özelliğinden bahsediyorsan o vbulletinin özelliği arkadaşımızın paylaştığıda h1+h2 tagları vbseoda olan özellik ve seo açısından faydalı bir özellik ama vbulletindeki forum tanımıtıyla aynı anda kullanıldığında spama yol açar arkadaşımızın paylaştığından forumdisplaya ekleneni eklemezsen bir sakıncası olmaz forum tanıtımıyla beraber kullanılabilir
    ama vbseo kullanıyorsan belirlenmiş değişkenler ekliyse asla forum tanıtımı açma
    Hocam bende vbseo yok ama forumdisplaydaki kodları kaldırdım. Uyarınız için tşk.