• 20-06-2009, 18:23:37
    #1
    Arkadaşlar vbulletinde yedek admin panelinden mi cpanel den mi alınır.

    Ve nasıl ?

    Teşekkürler şimdiden.
  • 20-06-2009, 18:33:30
    #2
    en garantisi cpanelden phpmyadminden al.
  • 20-06-2009, 18:35:22
    #3
    Misafir
    cpanel gir ilk phpmyadmin aç ordan database ni indir daha sonra backup bölümüne tıkla ordan da dosyalarını indir tamamdır en temiz yolu böle
  • 20-06-2009, 18:35:23
    #4
    Cpanelden full tar.gz yedek alman en sağlamı olur.
    İstersende admin panelinden bakım sekmesinde veritabanı kopyalama var oradan veritabanını kopyalayabilirsin. Sonrada ftp yedeğini indirirsin.
  • 20-06-2009, 18:35:25
    #5
    Cpanele girin backup bölümünden full backup a tıklayın ordan sitenizin ftpsinde anadizinde birkaç dk sonra full bakupınız belirir.Vbulletinin kendi içinden alınan yedekler sağlıklı olmaz.veritabanı yedeği alacaksanızda phpmyadmin den alın arkadaşında söylediği gibi.