Alıntı yap diyorum....olmuyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alıntı yap diyorum....olmuyor
1
●
472
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Alıntı yap diyorum....olmuyor
19-02-2007, 16:15:07
#1
ibodnmz
Alıntı yap butonuna tıklıyorum mesaj yazma ekranı geliyo ama alıntı yapmıyo acaba
newpost_quote templatesindeki kodlardamı yanlışlık var lütfen bir yardım
19-02-2007, 16:20:55
#2
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
default tema yükleyerek dene
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler