• 22-05-2009, 23:33:15
    #10
    lisanslı vbseo alıcaksan ve ileriye dönük düşünüyorsan kur gitsin.. ama yok null kurucam diyosan bulaşma bence. hit kaybın çok aşırı olacak onuda göz ardı etme.
  • 22-05-2009, 23:42:10
    #11
    Teşekkürler Yorumlar için..

    Değerlendiriyorum hepsini..
  • 23-05-2009, 01:52:17
    #12
    boşver kalsın bence
  • 23-05-2009, 02:27:44
    #13
    hocam lisanslı vbseo kurmak demek sahaya 1-0 galip cıkmak demektir umarım acıklayıcı bir yorum olmuştur karar sizin
  • 23-05-2009, 02:54:01
    #14
    100,000 ındex var suan zoınts googleda kayıtlı..

    vbseo ya gecmem nasıl olur.

    hit dusuk 3 k
  • 23-05-2009, 12:54:50
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DusLerforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100,000 ındex var suan zoınts googleda kayıtlı..

    vbseo ya gecmem nasıl olur.

    hit dusuk 3 k
    benim 80k index vardı. şuan 8k bile yok.. ve hiç artmıyor sürekli azalıyor..
  • 23-05-2009, 13:02:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuda bilgi bir kişi ile görüşmen senin için daha iyi olucaktır.

    Türkiye'de vB SEO ile ilgilenen daha doğrusu bu konuda yetkili Mert Gökçeimam var iletişime geçerseniz size yardımcı olukcatır.