....Yan tarafta msn kutucuğu??? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
....Yan tarafta msn kutucuğu???
11
●
977
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
....Yan tarafta msn kutucuğu???
1
2
17-02-2007, 10:36:35
#10
ibodnmz
yine olmadı yaa
17-02-2007, 10:45:50
#11
leet
Üyeliği durduruldu
Koda bak, en az 3 kb. Sayfayı da kasar bu. Hem sayfanın yüklenmesini de geciktirir.
17-02-2007, 15:02:21
#12
ibodnmz
tavsiyen için teşekkürler zaten forumun hızı düştü eklentilerden galiba
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler