• 14-04-2009, 01:00:42
    #1
    forum sitemden birisini uzaklastırmak ıstıyorum fakat ip ban işe yaramıyor. baska ne yapılabilir, mac adresine ban atılabilinir mi? mac adresi bulunabilir mi? bulletin ustaları varsa söylesin lütfen.
  • 14-04-2009, 01:05:05
    #2
    o şahıs işi biliyorsa kurtulamazsın. yeni üye alımını admin onaylı yapman en mantıklısı.
    şehirler ip aralığını banlayabilirsin. ama o kişi basit bir proxy sitesi kullanarak gene gelebilir.
  • 14-04-2009, 01:15:01
    #3
    üyeliği admın onaylı yapamıyorum siteye lazım

    proxy bildigini sanmıyorum.

    şehirler arası ip aralıgı nasıl oluyor. son 6 rakamı banladım yine geldi.
  • 14-04-2009, 01:21:45
    #4
    antalyadan sanırım. antalyayı nasıl banlarım
  • 16-04-2009, 18:23:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Türk telekomda bu iş zaten modem açılıp kapanınca ip değişiyor (eğer sabit ip satın almamışsa)