• 13-04-2009, 22:29:46
    #10
    okyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiva sizin dediğiniz şekilde yapılırsa mesajları üyelerde dahil kimse göremez.
    Aşağıdaki gibi olabilir ama.
    <if condition="$show['guest']"><table border="1" width="%100" height="100" style="border-collapse: collapse">
        <tr>
            <td height="100" width="%100">
            <p align="center"><font face="Arial"><b>Konu veya Mesajın içeriği görüntülenemiyor!<br>
    &nbsp;Başlıca nedenleri şunlar olabilir: Telif hakkı teşkil ettiğinden silinmiş olabilir, Forumda bakım yapılıyor yada Bu bölüm sadece üyelere özel olabilir.<br>
    &nbsp;Eğer foruma üye değilseniz, <a href="register.php">Kayıt Olmak İçin Tıklayın</a>.</b></font></td>
        </tr>
    </table> 
    </if>
      <!-- message -->
      <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
      <!-- / message -->
    Şeklinde Yaparsanız ise sadece ziyeretçilere görünmeyecektir.
    Yukarıdaki
    <if condition="$show['guest']">
    Yerine
    <if condition="$bbuserinfo[usergroupid] == burayagrupidyaz">
    yazarsanız verdiğiniz grup haricindekiler göremeyecektir.
    kardes bu butun kategoriler icin gecerli degil dimi?yani ben butun forumu gizlemek istemiyorum.sadece mp3 kategorisini.attigim capsdeki site sadece belli kategorileri o sekilde gizlemis.
  • 14-04-2009, 00:01:12
    #11
    Kurumsal Üye
    <if condition="$bbuserinfo[usergroupid] == burayagrupidyaz">

    demiş...

    burayagrupidyaz kısmına mp3 kategorisinin id numarasını yazarsan sadece o kategori gizlenmiş olur.
  • 14-04-2009, 00:01:35
    #12
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitemde mp3 bolumu var muyabtan korunmaya calisiyorum
    Sana iki kesin sonuc söyleyim birincisi mp3 kaldir kompile.
    ikincisi misafirlere gizle mp3 bölümünü google mp3 oldugunu hic bilmesin.
  • 14-04-2009, 00:06:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Foothill bencede mp3 için uğraşıyorsan hiç uğraşma.
    Mü-yap'ın gerekirse gold üyelik aldığını bile belirtmişlerdi r10 da.