• 06-04-2009, 19:11:29
    #1
    Merhaba, sistemin attıgı mailler ciddi anlamda sunucuda yük yapıyor. Ve cok fazla hata mesaji donuyor. Mail atmasını komple nasıl engelleyebilirim vbulletin son surum kullanıyorum
  • 06-04-2009, 20:06:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vbullletn seceneklere gir.E-Mail ayarları kısmına gel ve oradan E-Mail sistemini aktifleştir hayır yap.