• 02-02-2007, 04:05:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar son yaptığım tema Cymen Style ilk olarak r10.net ' de veriyorum

    demo : Burada

    Download : Burada
  • 02-02-2007, 09:20:12
    #2
    Misafir
    arkadaşım ellerine sağlık,

    ama ben beğenmedim
  • 02-02-2007, 10:29:05
    #3
    Misafir
    ellerine sağlık fakat haymac a katılıyorum biraz daha geliştirebilirsin...
  • 02-02-2007, 10:56:27
    #4
    bende beğenmedim renkler uymamış hocam çok karışık daha sade yapabileceğine inanıyorum
  • 02-02-2007, 10:59:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arka palnın rengini deiştirsen biraz daha hoş ıolur yada bi resim koyasan...


    yinede de eline sağlık kardeş...
  • 02-02-2007, 11:18:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sizce cymen style çok mu aranan bir style dir ki burada konu oldu

    bence değil. ben şahsen beğenmedim...
  • 02-02-2007, 11:33:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    renk uyumu berbat olmuş
  • 02-02-2007, 12:02:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    80 Tane Tema Yaptım Ama Hiç Birinin Renk Uyumu Böyle Değil
    Çok Çalışman Lazım Bence
  • 02-02-2007, 12:52:30
    #9
    Biraz daha kompleks olsa güzel olabilirdi bence..
    Bir sonrakinin daha iyi olacağına eminim..