Dün gece baya bir editlemenin ardından 3 temayı birleştirip yeni bir tema ekledim siteme Görünüm harika oldu fakat Çoğu üyeye " Yazmış olduğunuz Mesaj öngörülenden az karakter içeriyor. Öngörülem en az karakter 3 adettir." hatası cıkıyor mesaj atmak istedikleri zaman bunun nedeni ne olabilir fikri olan varmı.
Edit : Sorunun kaynağı ortaya çıktı temayı eklerken ve eklentileri kurarken firefox kullanmıştık gün içerisinde firefox kullanan seçkin grup herhangi bir sorun olmaksızın siteyi kullanabıldi fakat ie ci grup muzdarip oldu temayı tekrar ie kullanarak yükleyeceğim.Peki bunun bir çözümü yokmu yani firefox kullansamda üyeler ie kullandıkları halde etkilenmeseler sorundan.???
Mesaj gönderim hatası
1
●716
- 26-12-2007, 18:55:52karakter sorunu bende de var yaf 3.7.0 beta kullanıyorum
nasıl duzeltebılırız yardımcı olacak arkadas yok mu