• 22-03-2009, 13:52:15
    #1
    arkadaşlar googleda biraz araştırdım ama pek acıklayıcı bişey bulamadım.
    asagıda resimde oldugu gibi bi portal nasıL oluşturabiliriz ?


    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkurler.
  • 22-03-2009, 19:45:43
    #2
    https://www.r10.net/vbulletin/341642-...im-yardim.html

    bu konudakı portalı kurup modullerını edıtleyebılırsın

    yada html ıle ındex hazırlarsın yukardakı resmın benzerı lınklerı forumdakı konularına gıdıcek sekılde
  • 22-03-2009, 21:07:45
    #3
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/341642-...im-yardim.html

    bu konudakı portalı kurup modullerını edıtleyebılırsın

    yada html ıle ındex hazırlarsın yukardakı resmın benzerı lınklerı forumdakı konularına gıdıcek sekılde
    hocam sok saolun.