• 19-03-2009, 20:10:37
    #1
    DGS - Dikey Geçiş Sınavı - İntibak - MYO sitesinin kullandığı portal kendi kodladıkları portal mı yoksa ücretsiz bir portal mı ? Şu ana kadar iki sitede rastladım o portala.
    Ücretsiz portalsa hangi portal olduğunu söylerseniz sevinirim.
  • 19-03-2009, 22:12:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vBadvanced degılmı bu manü yapmısh farklı bısey goremıorum..
  • 20-03-2009, 15:13:26
    #3
    çok süper yapılmış para ile yaptırabilirsin anca
    ücretsiz olacagını sanmıyom..
  • 20-03-2009, 17:19:03
    #4
    Bunu turkforum.net ve dikeygecis.org sitesinde gördüm sadece. Vbadvanced portalını geliştirmiş de olabilirler. Tam emin olamadım hangisi olduğundan.
  • 20-03-2009, 17:21:07
    #5
    Powered by vBulletin® Version 3.8.1
    Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Content Relevant URLs by vBSEO 3.2.0
    TurkForum.Net
    ©2004-2009 dikeygecis.org web ekibi



    adamlar kodlarla oynayıp geliştirmişler.
  • 20-03-2009, 17:24:02
    #6
    vBadvanced, özelliklerini taşıyor kanımca vBadvanced portalı
  • 20-03-2009, 17:31:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hayır bu portalın daha farklı görünümlü olanları da var vba değil yani...ücretli de değil ama pek tanınmamış bir portal..vb.org da vardı sanırım
  • 20-03-2009, 17:53:58
    #8
    Linki varsa atar mısın FaustPlus.
  • 20-03-2009, 18:24:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linki varsa atar mısın FaustPlus.
    Bakıyorum Bulduğumda Pmlerim