• 18-03-2009, 17:33:04
    #1
    merhaba arkadaşlar
    bir çok forumda reklam nedeni ile ziyaretçi kaçıyor biliyorsunuz
    bir çok sitede gördüm
    üye olanlara reklam gösterilmiyor
    yada azaltılıyor bunu nasıl yapabiliriz.
  • 18-03-2009, 19:25:26
    #2
    bilen biri yokmu ya çok lazım.
  • 18-03-2009, 20:00:25
    #3
    <if condition="$show['guest']">

    Reklamlar Kodu buraya.

    </if>

    Kolay gelsin.
  • 18-03-2009, 20:07:37
    #4
    çift tema yap kayıtlı üyelere reklamsız temayı göster.
  • 18-03-2009, 20:17:14
    #5
    sagol rep attım
    zafher arkadaşın verdigi kod oldu
  • 18-03-2009, 20:24:47
    #6
    teşekkürler
  • 19-03-2009, 11:58:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ZaFHeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <if condition="$show['guest']">

    Reklamlar Kodu buraya.

    </if>

    Kolay gelsin.
    En güzeli bu yöntem.