• 15-03-2009, 21:44:35
    #1
    arkadaşlar phpbb3 den vb'ye geçiş yaptırdım forumumu ama türkçe dil paketi kuramıyorum kurunca tr karakterler çıkmıyor nasıl düzeltebilirim sitenin dili şuan almanca
  • 17-03-2009, 12:56:09
    #2
    bi fikri olan yok mu arkadaşlar
  • 17-03-2009, 14:19:06
    #3
    eski sitenin veritabanı dil kodlaması utf-8 mi?