Bu Temadaki Sorun Nedir ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Temadaki Sorun Nedir ?
2
●
292
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Bu Temadaki Sorun Nedir ?
13-03-2009, 23:36:45
#1
rap1net
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar temayı yükledim 3.8.1 uyumlu ancak temada görüntü bozukluğu var bu görüntü bozukluğunu nasıl düzelte bilirim.
temanın sağ kısmı çok boş ve görüntü bozukluğu verior
temanın adı green one
14-03-2009, 15:50:22
#2
caglar_berke
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tema xml dosyası elınde ıse tekrar yukle sorun duzelır..
14-03-2009, 19:16:07
#3
alper069
header templatesini orjınalıne cevir veyahut duzgun bır header bul.Kesın cozum yolu ıse forumun boyutunu buyut pixel olarak..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler